• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

SEB samlingslån 220 000 kr, kan jag få mer?

Birgitta76

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
17 Augusti 2018
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
11
Poäng
52
Hej!
Jag har fått erbjudande om samlingslån på 220 000 kr från SEB via låneförmedlare Lendo. Jag undrar om jag kan ansöka om högre belopp hos SEB (behöver egentligen 400.000 - 500.000 kr). Kan man ringa o fråga Lendo eller ska jag kontakta SEB o fråga om de kan bevilja ett högre belopp? Vad händer om jag får avslag på ett högre belopp ftån SEB? Kommer jag ändå ha möjlighet att låna 220.000 kr. Tacksam för era svar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Hej!
Jag har fått erbjudande om samlingslån på 220 000 kr från SEB via låneförmedlare Lendo. Jag undrar om jag kan ansöka om högre belopp hos SEB (behöver egentligen 400.000 - 500.000 kr). Kan man ringa o fråga Lendo eller ska jag kontakta SEB o fråga om de kan bevilja ett högre belopp? Vad händer om jag får avslag på ett högre belopp ftån SEB? Kommer jag ändå ha möjlighet att låna 220.000 kr. Tacksam för era svar!
Jag hade ringt SEB o kollat om dom kan bevilja dig högre, 220 är ju redan klart:)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp